欢迎欢迎!

早安,午安和晚安。
无论你是谁,都欢迎你光临到我的地方。。
或许你不认识我,也或许我不认识你,但是,有朋之远方来,我很不亦乐乎!!
我帅不帅?帅吧?
我也是这样觉得。。
P/S: 如果大家有留言,要喊啊!要不然我不懂,谢哦!

Tuesday, August 07, 2007

為甚麼

為甚麼...
為甚麼你甚麼都要跟我搶?
為甚麼..
我已經給你一個了,而且還不錯..
為甚麼..為甚麼你還不夠?
為甚麼..
你給我記住..
吳友強,我一定跟你死過!!!
蛙哈哈哈哈哈!!~~
你,曾經的我,以為你是好人.曾經教導我寫英文作文,在作文還沒批改回來之前,我那麼的感激你..
作文批改回來之後,沒想到卻是我人生中的一個污點!!
the spirit spread into my soul...
多麼唯美的句子..
只不過..一翻譯去英文卻不再美麗..
從此之後,我不再寫英文作文了..不再有信心了..
唯一好采的是,你人生中想必也有一個污點吧?
你還記得嗎?
想起來了吧?
感覺害怕了吧?
嘩哈哈!!
那就是...在中四期間..
你的math modern曾經三十多分!!!
哈哈哈哈哈~~~~~

1 comment:

Anonymous said...

walan...
the old secret all u 'korek'...
paiseh le...
haha..
here i have 2 let u knoe that the english essay...i really wanna help u..and i try my best (very best) i stil remember u cycled 2 my home 2 get my help for the english essay ( i have forgotten that my english that time is good in your eye - proud & thanks)...
when i see this by reading through ur interesting blog (i admit, u r few amongst the best ever bloggers, damn nice ur blog, damn special, damn life, damn entao-style presented in unprecented of ways and Im trapped in the cursed of ur emotion-tickled words & stories for the unsettled assignments) - my chinese is nt good or u may ask for ur family member - TAN-GERman or so called greenleaf to translate my espression in words..
ur blog...(顶)

salute & support,
ugly_darke