欢迎欢迎!

早安,午安和晚安。
无论你是谁,都欢迎你光临到我的地方。。
或许你不认识我,也或许我不认识你,但是,有朋之远方来,我很不亦乐乎!!
我帅不帅?帅吧?
我也是这样觉得。。
P/S: 如果大家有留言,要喊啊!要不然我不懂,谢哦!

Saturday, September 22, 2007

明天孩有希望(Tomorrow )

小小的眼光
失去了光芒
即使小小的手掌
也有权飞翔
大大的梦想
失去了力量
哪儿有大大的肩膀
温暖他心房
明天孩子们会有希望
会长出耀眼的翅膀
朝着那温暖的风和光
轻轻地飞扬
The world we live in
Can do with giving
A child today
Is a child of our tomorrow
I’ve seen the children
Who have been broken
By wars and hunger and natural disaster
So broken
When tomorrow comes
We must have hope
We must reach out
To every single child
When Tomorrow comes
We spread our love
And make it a better day
生活会有悲和喜
We’ve gotta pray and do our best
只要伸出我们的手
To bring you a better tomorrow
明天孩子们会有希望
会长出耀眼的翅膀
When Tomorrow comes
We spread our love
And make it a better day/让你我都飞扬
明天孩子们会有希望
会长出耀眼的翅膀
When Tomorrow comes
We spread our love
And make it a better day

朋友推荐。饥饿三十主题曲。
还不错。
欲下载,游览www.worldvision.com.my
明年的饥饿三十,wo有去的打算。呵呵。

1 comment:

Anonymous said...

你去饥饿三十????不能不能。。。会死人的啊!!!!